BattleForge Fan Community
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BattleForge Fan Community

HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  BattleForge Wiki  BattleForge Chat  

Wat is de beste kleur voor een PvP deck? En welke kaarten zijn daarbij echt onmisbaar?

Go down 
AuthorMessage
mephistoross
Administrator
Administrator

Forum RPG
Experience:
Wat is de beste kleur voor een PvP deck? En welke kaarten zijn daarbij echt onmisbaar? Left_bar_bleue0/0Wat is de beste kleur voor een PvP deck? En welke kaarten zijn daarbij echt onmisbaar? Empty_bar_bleue  (0/0)

Wat is de beste kleur voor een PvP deck? En welke kaarten zijn daarbij echt onmisbaar? Empty
PostSubject: Wat is de beste kleur voor een PvP deck? En welke kaarten zijn daarbij echt onmisbaar?   Wat is de beste kleur voor een PvP deck? En welke kaarten zijn daarbij echt onmisbaar? Icon_minitimeSat Sep 19, 2009 1:24 pm

Ik heb tot nu bijna alleen maar PvE gespeeld en zit nu toch te denken om een PvP deck te bouwen en dat wat meer te spelen. Hiervoor hoor ik graag jullie mening zodat ik kan bepalen wat ik moet kopen.

Ondanks dat ik zelf nog maar nauwelijks PvP heb gespeeld, lijkt mij shadow het beste.
Ik zag laatst ergens een replay van iemand die een phase tower teleporteerde naar de power wells van zijn tegenstander, dat leek me wel handig. Verder is uiteraard Harvester onmisbaar.
Back to top Go down

Wat is de beste kleur voor een PvP deck? En welke kaarten zijn daarbij echt onmisbaar?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» hoe krijg je nieuwe kaarten
» veel kaarten maar nog niet gesorteerd
» Deck interressant pour le pvp
» whats the point requesting someones deck without asking?
» Stel je zelf eens voor