BattleForge Fan Community
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BattleForge Fan Community

HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  BattleForge Wiki  BattleForge Chat  

Ruilhandel (tradeshop) nog niet open

Go down 
AuthorMessage
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin

Clan : Strength & Honour

Forum RPG
Experience:
Ruilhandel (tradeshop)  nog niet open Left_bar_bleue10/100Ruilhandel (tradeshop)  nog niet open Empty_bar_bleue  (10/100)

Ruilhandel (tradeshop)  nog niet open Empty
PostSubject: Ruilhandel (tradeshop) nog niet open   Ruilhandel (tradeshop)  nog niet open Icon_minitimeSat Sep 26, 2009 4:19 am

ik krijg heel wat vragen ingame van spelers of ik al kaarten wil gaan ruilen. Mijn antwoord is NEE. de reden waarom is omdat ik simpelweg wat overzicht wil hebben over mijn kaarten en prijzen wil vergelijken op de Auction House. Natuurlijk zullen mijn prijzen onder de Auction house liggen.

Het kost mij gewoon wat tijd. en ik heb ook een normaal leven. BF is niet mijn dagelijks leven zoals ik vermoed bij sommigen wel Razz
Back to top Go down
http://defensieweb.nl

Ruilhandel (tradeshop) nog niet open
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» veel kaarten maar nog niet gesorteerd