Lithaladin Global Administrator
Clan : Strength & Honour Posts : 402 Points : 56662 Reputation : 79 Join date : 2009-09-16 Age : 45 Location : Drachten, The Netherlands
Forum RPG Experience: (10/100)
| Subject: belangrijk!! iemand misbruikt mijn goede name ingame Sun Sep 27, 2009 3:28 pm | |
| Blijkbaar vond iemand het leuk om mijn naam te misbruiken en een account aan te maken met een naam de op e mijne lijkt deze persoon probeert mij te chanteren. lees de chat het isbelangrijk. en als een "lithaIadin" jou whispered kijk even naar zijn level of ik het ben. Is het een newbee level dat weet jedat ik dat dus niet ben. regards Friso (IGN Lithaladin) | |
|
MrX-Link Soldier
Posts : 8 Points : 55298 Reputation : 0 Join date : 2009-10-08 Location : Between Time and Space
Forum RPG Experience: (0/0)
| Subject: Re: belangrijk!! iemand misbruikt mijn goede name ingame Thu Oct 08, 2009 9:03 am | |
| Kinderachtig... jammer dat het geen geldige reden is om m te reporten. gewoon flauw, dat doe je toch nie voor de lol? | |
|
Lithaladin Global Administrator
Clan : Strength & Honour Posts : 402 Points : 56662 Reputation : 79 Join date : 2009-09-16 Age : 45 Location : Drachten, The Netherlands
Forum RPG Experience: (10/100)
| Subject: Re: belangrijk!! iemand misbruikt mijn goede name ingame Thu Oct 08, 2009 9:14 am | |
| - MrX-Link wrote:
- Kinderachtig... jammer dat het geen geldige reden is om m te reporten. gewoon flauw, dat doe je toch nie voor de lol?
Deze persoon is met de fake lithaladin al gebanned helaas is zijn mainaccount nog steeds online. | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: belangrijk!! iemand misbruikt mijn goede name ingame | |
| |
|