BattleForge Fan Community
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BattleForge Fan Community
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  BattleForge Wiki  BattleForge Chat  

 

 op zoek naar een moderator nl forums

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54542
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
op zoek naar een moderator nl forums Left_bar_bleue10/100op zoek naar een moderator nl forums Empty_bar_bleue  (10/100)

op zoek naar een moderator nl forums Empty
PostSubject: op zoek naar een moderator nl forums   op zoek naar een moderator nl forums Icon_minitimeSat Oct 31, 2009 3:57 pm

Ik ben op zoek naar een moderator van de nl forums.
Zelf ben erg druk bezig met de ontwikkeling van de website en de admin bezigheden van het forum. Op het moment versloft het nl forum een beetje en ben ik op zoek naar een nl talige moderator.

Je moet wel actief zijn en zeker het initatief willen tonen om meer nederlandstalige spelers naar dit forum te krijgen

Ik hoor graag van jullie

mvg

Lith
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
Shattered
Savage
Savage



Posts : 31
Points : 53239
Reputation : 0
Join date : 2009-10-10

Forum RPG
Experience:
op zoek naar een moderator nl forums Left_bar_bleue0/0op zoek naar een moderator nl forums Empty_bar_bleue  (0/0)

op zoek naar een moderator nl forums Empty
PostSubject: Re: op zoek naar een moderator nl forums   op zoek naar een moderator nl forums Icon_minitimeMon Nov 02, 2009 3:16 pm

ik kan best ff de global chat gaan spammen, maar heb geen flauw idee of dat wel is toegestaan...
Back to top Go down
Darkstarnl
Soldier
Soldier
Darkstarnl


Posts : 9
Points : 52493
Reputation : 0
Join date : 2009-12-16
Age : 40

Forum RPG
Experience:
op zoek naar een moderator nl forums Left_bar_bleue10/10op zoek naar een moderator nl forums Empty_bar_bleue  (10/10)

op zoek naar een moderator nl forums Empty
PostSubject: Re: op zoek naar een moderator nl forums   op zoek naar een moderator nl forums Icon_minitimeWed Dec 16, 2009 2:09 am

Mog je nog steet help nodig hebben met nederlands forum dan kan ik helpen om meer mensen te krijgen en als modrator.

Ik speel self all Battleforge van af het moment dat het is uitgekomen en nu speel ik het met een 1 kleur BF deck.
Daar naast ben ik veel te vinden op de battleforge.com en op ventrilo.

Mijn in spel naam is DarkstarNL en ik speel graag een potje met nederlandse spelers.
Maar ik ben nog geen expert duz daar kan ik nog niet mee spelen.

Darkstar (Richard)
Back to top Go down
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54542
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
op zoek naar een moderator nl forums Left_bar_bleue10/100op zoek naar een moderator nl forums Empty_bar_bleue  (10/100)

op zoek naar een moderator nl forums Empty
PostSubject: Re: op zoek naar een moderator nl forums   op zoek naar een moderator nl forums Icon_minitimeSat Dec 19, 2009 9:40 am

Hoi Richard

bedankt voor je reactie

als je nog steeds geintereseerd ben kan ik je wel mod maken. Ik heb het op het moment erg druk met mijn werk. Ik ben freelance webdesigner en heb op het moment aardig wat opdrachten. Ben helaas ingame op het moment weinig online.

Laat me effe weten of je nog geinteresseerd ben
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
Darkstarnl
Soldier
Soldier
Darkstarnl


Posts : 9
Points : 52493
Reputation : 0
Join date : 2009-12-16
Age : 40

Forum RPG
Experience:
op zoek naar een moderator nl forums Left_bar_bleue10/10op zoek naar een moderator nl forums Empty_bar_bleue  (10/10)

op zoek naar een moderator nl forums Empty
PostSubject: Re: op zoek naar een moderator nl forums   op zoek naar een moderator nl forums Icon_minitimeSun Dec 20, 2009 9:06 am

Ja ik ben nog steets geintereseerd in deze website en het werk dat ik er voor kan doen als nederlandse mod.
Back to top Go down
Sponsored content





op zoek naar een moderator nl forums Empty
PostSubject: Re: op zoek naar een moderator nl forums   op zoek naar een moderator nl forums Icon_minitime

Back to top Go down
 
op zoek naar een moderator nl forums
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» any1 actually active on these forums?
» Enhancements and improvements for the International fan Community forums
» Valckrie promoted to moderator

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BattleForge Fan Community :: Nederlands :: Algemeen-
Jump to: