BattleForge Fan Community
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BattleForge Fan Community
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  BattleForge Wiki  BattleForge Chat  

 

 hebzuchtige spelers

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54542
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
hebzuchtige spelers Left_bar_bleue10/100hebzuchtige spelers Empty_bar_bleue  (10/100)

hebzuchtige spelers Empty
PostSubject: hebzuchtige spelers   hebzuchtige spelers Icon_minitimeSat Sep 19, 2009 12:20 pm

Ok iedereen weet wel dat ik BFP verkoop voor een lage prijs 1:500. Deze prijs is voornamelijk bedoeld voor forum leden en mensen die niet veel geld hebben. Zulfikar daarintegen maakt hier misbruik van. Hij koopt bij mij BFP in en gaat het direct voor de dubbele prijs verkopen. Ik heb hem hiervoor gewaarschuwd maar hij bleef doorgaan met als resultaat dat ik verkoop op de officiele forums heb gestopt.

edit:Zulfikar heeft zijn excuses aangeboden


Last edited by Lithaladin on Mon Sep 21, 2009 8:13 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
mephistoross
Administrator
Administrator



Posts : 21
Points : 53394
Reputation : 5
Join date : 2009-09-16

Forum RPG
Experience:
hebzuchtige spelers Left_bar_bleue0/0hebzuchtige spelers Empty_bar_bleue  (0/0)

hebzuchtige spelers Empty
PostSubject: Re: hebzuchtige spelers   hebzuchtige spelers Icon_minitimeSat Sep 19, 2009 12:27 pm

Mjah, zoiets kan je natuurlijk nooit voorkomen. Om eerlijk te zijn heb ik ook wel eens kaarten gekocht puur omdat ik wist dat ik ze voor meer kon verkopen. Maar goed, met BFP is het natuurlijk net wat anders, zeker als hij misbruik maakt van mensen zoals jij die tegen lage prijzen verkopen puur om mensen met weinig geld te helpen.
Back to top Go down
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54542
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
hebzuchtige spelers Left_bar_bleue10/100hebzuchtige spelers Empty_bar_bleue  (10/100)

hebzuchtige spelers Empty
PostSubject: Re: hebzuchtige spelers   hebzuchtige spelers Icon_minitimeSat Sep 19, 2009 12:41 pm

dat jeeen paar bfp door verkoopt is wat anders daar heb ik persoonlijk geen problemen mee.

zelf heb ik 191 ravenheart promo kaarten goedkooop ingekocht. daar deze maar eenmalig uitgegeven zijn. Ik gok erop dat ik ze over een jaar met ruime winst kan verkopen
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
mephistoross
Administrator
Administrator



Posts : 21
Points : 53394
Reputation : 5
Join date : 2009-09-16

Forum RPG
Experience:
hebzuchtige spelers Left_bar_bleue0/0hebzuchtige spelers Empty_bar_bleue  (0/0)

hebzuchtige spelers Empty
PostSubject: Re: hebzuchtige spelers   hebzuchtige spelers Icon_minitimeSat Sep 19, 2009 1:37 pm

191, lol. Ik vond die ravenheart eigenlijk maar kut. Zo geweldig is ie niet en het mooie normaal aan promo's is dat je meteen alle charge upgrades hebt, wat natuurlijk nutteloos is bij een legendary kaart. Ik hoop voor je dat je ze nog ooit kwijt raakt en als er inderdaad veel nieuwe mensen dit spel gaan spelen, dan zal de prijs vast wel weer iets omhoog gaan. Maar ik denk dat ie nooit heel erg veel waard zal worden.
Back to top Go down
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54542
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
hebzuchtige spelers Left_bar_bleue10/100hebzuchtige spelers Empty_bar_bleue  (10/100)

hebzuchtige spelers Empty
PostSubject: Re: hebzuchtige spelers   hebzuchtige spelers Icon_minitimeSat Sep 19, 2009 2:40 pm

mephistoross wrote:
191, lol. Ik vond die ravenheart eigenlijk maar kut. Zo geweldig is ie niet en het mooie normaal aan promo's is dat je meteen alle charge upgrades hebt, wat natuurlijk nutteloos is bij een legendary kaart. Ik hoop voor je dat je ze nog ooit kwijt raakt en als er inderdaad veel nieuwe mensen dit spel gaan spelen, dan zal de prijs vast wel weer iets omhoog gaan. Maar ik denk dat ie nooit heel erg veel waard zal worden.


het is een gok die ik neem ik ben namelijk aardig wat verzamelaars tegen gekomenin het spel. neem bijvoorbeeld eens de promo firedancer en de promo swampdrake, promo juggernaut die zijn nu heel veel waard. iemand wilde laatst mijn promo swamp drake overkopen en bood me 5000 bfp.

the release van de game was in maart dus eigenlijk nog niet eens zo lang geleden.
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
Scrapattack
Soldier
Soldier



Posts : 6
Points : 53346
Reputation : 0
Join date : 2009-09-18

Forum RPG
Experience:
hebzuchtige spelers Left_bar_bleue0/0hebzuchtige spelers Empty_bar_bleue  (0/0)

hebzuchtige spelers Empty
PostSubject: Re: hebzuchtige spelers   hebzuchtige spelers Icon_minitimeMon Sep 21, 2009 8:06 am

Dit is weer een beetje jammer..
1 eikel verpest het voor de rest Mad
Dood aan Zulfikar graag Twisted Evil
Back to top Go down
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54542
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
hebzuchtige spelers Left_bar_bleue10/100hebzuchtige spelers Empty_bar_bleue  (10/100)

hebzuchtige spelers Empty
PostSubject: Re: hebzuchtige spelers   hebzuchtige spelers Icon_minitimeMon Sep 21, 2009 8:12 am

Scrapattack wrote:
Dit is weer een beetje jammer..
1 eikel verpest het voor de rest Mad
Dood aan Zulfikar graag Twisted Evil

die knakker heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. blijkbaar vond hij het toch niet zo leuk om op de zwarte lijst te komen.

hij heeft zich trouwens ook op het forum ingeschreven als je hem -points wilt geven kan dat lol!
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54542
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
hebzuchtige spelers Left_bar_bleue10/100hebzuchtige spelers Empty_bar_bleue  (10/100)

hebzuchtige spelers Empty
PostSubject: Re: hebzuchtige spelers   hebzuchtige spelers Icon_minitimeWed Sep 23, 2009 4:27 pm

inmiddels heb ik zulfikar toch gebanned daar hij mij en Tago de hele tijd inde game aan het storen was voor goedkope items en bfp terwijl ik diverse malen gezegd heb dat ik niet wilde ik heb hem eerst een waarschuwing gegeven maar hij bleef doorgaan. hij staat op mijn ignore lijst en heb hem van het forum gebanned

sorry voor het ongemak
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
Sponsored content





hebzuchtige spelers Empty
PostSubject: Re: hebzuchtige spelers   hebzuchtige spelers Icon_minitime

Back to top Go down
 
hebzuchtige spelers
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» meer spelers op het forum krijgen
» Regelgeving met betrekking tot het plaatsen van scammers,cheaters en andere oneerlijke spelers

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BattleForge Fan Community :: Nederlands :: Zwarte lijst-
Jump to: