BattleForge Fan Community
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BattleForge Fan Community
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  BattleForge Wiki  BattleForge Chat  

 

 Regelgeving met betrekking tot het ruilen (trade) van ingame items

Go down 
AuthorMessage
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54542
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
Regelgeving met betrekking tot het ruilen (trade) van ingame items Left_bar_bleue10/100Regelgeving met betrekking tot het ruilen (trade) van ingame items Empty_bar_bleue  (10/100)

Regelgeving met betrekking tot het ruilen (trade) van ingame items Empty
PostSubject: Regelgeving met betrekking tot het ruilen (trade) van ingame items   Regelgeving met betrekking tot het ruilen (trade) van ingame items Icon_minitimeWed Sep 16, 2009 1:54 pm

Gebruikers mogen elke dag 1x per dag hun thread promoten (bumping)
Meerdere threads hebben mag mits ze niet hetzelfde zijn.
Bedelen voor geld, bfp, items, etc is niet toegestaan. threads worden dan ook verwijderd.
Het verkopen van je account is niet toegestaan ook ruilen van accounts is hier niet toegestaan.
Voor mensen die regelmatig items en kaarten te koop aanbieden wil ik eventueel wel een subforum openen zoals ik voor mijzelf gemaakt heb.
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
 
Regelgeving met betrekking tot het ruilen (trade) van ingame items
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Regelgeving met betrekking tot het plaatsen van scammers,cheaters en andere oneerlijke spelers
» belangrijk!! iemand misbruikt mijn goede name ingame
» Jearisus' Trade Topic
» Trade error?
» Trade Forum Rules

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BattleForge Fan Community :: Nederlands :: Trade-
Jump to: