BattleForge Fan Community
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BattleForge Fan Community
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  BattleForge Wiki  BattleForge Chat  

 

 Scammers heb je daar ook wel eens last van?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54772
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
Scammers heb je daar ook wel eens last van? Left_bar_bleue10/100Scammers heb je daar ook wel eens last van? Empty_bar_bleue  (10/100)

Scammers heb je daar ook wel eens last van? Empty
PostSubject: Scammers heb je daar ook wel eens last van?   Scammers heb je daar ook wel eens last van? Icon_minitimeSat Sep 19, 2009 9:51 am

Tja ik heb gemerkt dat in BF aardig wat scammers aktief zijn. Zij proberen op alle manieren geld en items van je afhandig te maken.

Heb jij tips om dit tegen te gaan post ze hier.
Ik zal later hiervan een lijst maken en deze als sticky post in het trade forum plaatsen.
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
mephistoross
Administrator
Administrator



Posts : 21
Points : 53624
Reputation : 5
Join date : 2009-09-16

Forum RPG
Experience:
Scammers heb je daar ook wel eens last van? Left_bar_bleue0/0Scammers heb je daar ook wel eens last van? Empty_bar_bleue  (0/0)

Scammers heb je daar ook wel eens last van? Empty
PostSubject: Re: Scammers heb je daar ook wel eens last van?   Scammers heb je daar ook wel eens last van? Icon_minitimeSat Sep 19, 2009 12:22 pm

Mijn tactiek is nooit mensen vertrouwen die ingame kaarten willen verkopen voor goud. Doe dat alleen van het forum, dan zie je tenminste dat er vouches zijn. Mocht je toch iets willen kopen van iemand ingame, wacht dan iig een moment, want zodra hij iemand anders scammed, zie je het wel in de chat.
Back to top Go down
Scrapattack
Soldier
Soldier



Posts : 6
Points : 53576
Reputation : 0
Join date : 2009-09-18

Forum RPG
Experience:
Scammers heb je daar ook wel eens last van? Left_bar_bleue0/0Scammers heb je daar ook wel eens last van? Empty_bar_bleue  (0/0)

Scammers heb je daar ook wel eens last van? Empty
PostSubject: Re: Scammers heb je daar ook wel eens last van?   Scammers heb je daar ook wel eens last van? Icon_minitimeMon Sep 21, 2009 8:00 am

Vertrouw ook niet mensen die ingame bfp willen verkopen..
Ze lijken meestal te mooi om waar te zijn >> 500 G voor 1 bfp (ja ik weet het lithaladin, maar jou vertouw ik dan weer wel Smile )
Forums is inderdaad de beste methode, heb daar al veel goede trades weg!
Back to top Go down
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54772
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
Scammers heb je daar ook wel eens last van? Left_bar_bleue10/100Scammers heb je daar ook wel eens last van? Empty_bar_bleue  (10/100)

Scammers heb je daar ook wel eens last van? Empty
PostSubject: Re: Scammers heb je daar ook wel eens last van?   Scammers heb je daar ook wel eens last van? Icon_minitimeMon Sep 21, 2009 8:08 am

Scrapattack wrote:
Vertrouw ook niet mensen die ingame bfp willen verkopen..
Ze lijken meestal te mooi om waar te zijn >> 500 G voor 1 bfp (ja ik weet het lithaladin, maar jou vertouw ik dan weer wel Smile )
Forums is inderdaad de beste methode, heb daar al veel goede trades weg!

de reden dat mijn rate zo laag is is omdat ik een paar weken geleden bij een lokale speelgoedwinkel een hele zooi retail boxen heb overgekocht. 1 doos was 8 euro en elke doos zat 3000 bfp in. en ik heb er 26 gekocht.

alles is uitverkocht overigens.

Maar inderdaad koop niet zomaar bfp van iemand die je niet kent en zeker als hij lager dan 1:700 verkoopt

1:700 was mijn normale rate
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
Sponsored content





Scammers heb je daar ook wel eens last van? Empty
PostSubject: Re: Scammers heb je daar ook wel eens last van?   Scammers heb je daar ook wel eens last van? Icon_minitime

Back to top Go down
 
Scammers heb je daar ook wel eens last van?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Stel je zelf eens voor
» Chain Scammers.multiple accounts
» Regelgeving met betrekking tot het plaatsen van scammers,cheaters en andere oneerlijke spelers

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BattleForge Fan Community :: Nederlands :: Algemeen-
Jump to: