BattleForge Fan Community
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BattleForge Fan Community
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  BattleForge Wiki  BattleForge Chat  

 

 Free to Play of Pay to Play?

Go down 
5 posters

Wat is jouw voorkeur
Free to Play
Free to Play of Pay to Play? Vote_lcap25%Free to Play of Pay to Play? Vote_rcap
 25% [ 2 ]
Pay to Play
Free to Play of Pay to Play? Vote_lcap75%Free to Play of Pay to Play? Vote_rcap
 75% [ 6 ]
Geen mening
Free to Play of Pay to Play? Vote_lcap0%Free to Play of Pay to Play? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total Votes : 8
 
Back

AuthorMessage
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54782
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
Free to Play of Pay to Play? Left_bar_bleue10/100Free to Play of Pay to Play? Empty_bar_bleue  (10/100)

Free to Play of Pay to Play? Empty
PostSubject: Free to Play of Pay to Play?   Free to Play of Pay to Play? Icon_minitimeTue Sep 22, 2009 8:06 am

ik vraag mij af wat jullie voorkeur is. Op het moment is battleforge gratis om te spelen. Om betere kaarten te kunnen kopen heb je battleforge punten nodig. deze kan je verkrijgen om ze online te kopen met echt geld of ingame goud te ruilen voor bfp met spelers. de laaste optie is gratis alleen kost aardig wat tijd vooral als je de duurdere kaarten wil kopen.

Ik zelf ben een Pay to play speler en koop mijn bfp. de reden voor mij is om wat makkelijker en sneller aan de beste kaarten te komen + ik heb niet zoveel tijd om te spelen. de meeste tijd ben ik online maar AFK.

In een full play to pay game moet je zelfs een maandelijk bedrag betalen voorbeelden zijn dark age of camelot en World of Warcraft.

Een voordeel is dat de meeste spelers volwassenen zijn omdat betalingen geschieden via een creditcard.

De meeste scammers zijn minderjarige spelers en kunne P2P niet betalen. P2P verminderd wel de scammer activiteiten maar helaas niet alles.
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
MartinoX
Savage
Savage



Posts : 22
Points : 53621
Reputation : 4
Join date : 2009-09-17

Forum RPG
Experience:
Free to Play of Pay to Play? Left_bar_bleue0/0Free to Play of Pay to Play? Empty_bar_bleue  (0/0)

Free to Play of Pay to Play? Empty
PostSubject: Re: Free to Play of Pay to Play?   Free to Play of Pay to Play? Icon_minitimeTue Sep 22, 2009 9:52 am

ik heb free 2 play gestemt, en je hebt wel degelijk gelijk. ik spel zelf weinig p2p omdat ik nog minderjarig ben en daar het geld nog niet echt voorover heb. ik ben geen cammer(ff dat jullie t weten). maarja spele tussen volwassene(ook ik als minderjarige van 15) vind dat een stuk fijner spelen, zo mer je het gelijk aan de speelwijze van iemand of het nog een kind van 12 is of een volwassene van 21. maar ik denk dat als ik zelf volwasn was geweest ik ook zeker P2P gestemthd.
Back to top Go down
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54782
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
Free to Play of Pay to Play? Left_bar_bleue10/100Free to Play of Pay to Play? Empty_bar_bleue  (10/100)

Free to Play of Pay to Play? Empty
PostSubject: Re: Free to Play of Pay to Play?   Free to Play of Pay to Play? Icon_minitimeTue Sep 22, 2009 10:08 am

MartinoX wrote:
ik heb free 2 play gestemt, en je hebt wel degelijk gelijk. ik spel zelf weinig p2p omdat ik nog minderjarig ben en daar het geld nog niet echt voorover heb. ik ben geen cammer(ff dat jullie t weten). maarja spele tussen volwassene(ook ik als minderjarige van 15) vind dat een stuk fijner spelen, zo mer je het gelijk aan de speelwijze van iemand of het nog een kind van 12 is of een volwassene van 21. maar ik denk dat als ik zelf volwasn was geweest ik ook zeker P2P gestemthd.
Vanuit jouw oogpunt ben ik het ook met je eens. niet iedere minderjarige is een scammer ik ben ook veel eerlijke oprechte jonge spelers tegen gekomen. Maar sommige spelers hebben helaas ingame geen principe. uit ervaring weet ik dat de meeste hiervan minderjarige spelers zijn.
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
MartinoX
Savage
Savage



Posts : 22
Points : 53621
Reputation : 4
Join date : 2009-09-17

Forum RPG
Experience:
Free to Play of Pay to Play? Left_bar_bleue0/0Free to Play of Pay to Play? Empty_bar_bleue  (0/0)

Free to Play of Pay to Play? Empty
PostSubject: Re: Free to Play of Pay to Play?   Free to Play of Pay to Play? Icon_minitimeTue Sep 22, 2009 10:55 am

Lithaladin wrote:
MartinoX wrote:
ik heb free 2 play gestemt, en je hebt wel degelijk gelijk. ik spel zelf weinig p2p omdat ik nog minderjarig ben en daar het geld nog niet echt voorover heb. ik ben geen cammer(ff dat jullie t weten). maarja spele tussen volwassene(ook ik als minderjarige van 15) vind dat een stuk fijner spelen, zo mer je het gelijk aan de speelwijze van iemand of het nog een kind van 12 is of een volwassene van 21. maar ik denk dat als ik zelf volwasn was geweest ik ook zeker P2P gestemthd.
Vanuit jouw oogpunt ben ik het ook met je eens. niet iedere minderjarige is een scammer ik ben ook veel eerlijke oprechte jonge spelers tegen gekomen. Maar sommige spelers hebben helaas ingame geen principe. uit ervaring weet ik dat de meeste hiervan minderjarige spelers zijn.

klopt ben ik ook met je eens
Back to top Go down
dentom
Warrior
Warrior



Posts : 47
Points : 53727
Reputation : 12
Join date : 2009-09-18
Location : Belgium

Forum RPG
Experience:
Free to Play of Pay to Play? Left_bar_bleue0/0Free to Play of Pay to Play? Empty_bar_bleue  (0/0)

Free to Play of Pay to Play? Empty
PostSubject: Re: Free to Play of Pay to Play?   Free to Play of Pay to Play? Icon_minitimeThu Sep 24, 2009 8:07 am

Dat je een spel moet aanschaffen, daar ben ik volledig met akkoord. Maar als je maandelijks moet bijbetalen zoals WoW, dat gaat er wel over vind ik. Zeker omdat ik niet zoveel tijd heb om te spelen, en dan wordt het een duur grapje, als je maar enkele uurtjes per maand kan spelen. Daarom heb ik ook F2P gestemd. Maar langs andere kant heb je ook gelijk dat je zo veel kindjes tegenkomt die geen principe hebben. Zelf ben ik bijna 30, en vind ik het soms zielig hoedat kleine kindjes andere spelers zitten uit te maken.
Back to top Go down
Lithaladin
Global Administrator
Global Administrator
Lithaladin


Clan : Strength & Honour
Posts : 402
Points : 54782
Reputation : 79
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Drachten, The Netherlands

Forum RPG
Experience:
Free to Play of Pay to Play? Left_bar_bleue10/100Free to Play of Pay to Play? Empty_bar_bleue  (10/100)

Free to Play of Pay to Play? Empty
PostSubject: Re: Free to Play of Pay to Play?   Free to Play of Pay to Play? Icon_minitimeThu Sep 24, 2009 8:17 am

dentom wrote:
Dat je een spel moet aanschaffen, daar ben ik volledig met akkoord. Maar als je maandelijks moet bijbetalen zoals WoW, dat gaat er wel over vind ik. Zeker omdat ik niet zoveel tijd heb om te spelen, en dan wordt het een duur grapje, als je maar enkele uurtjes per maand kan spelen. Daarom heb ik ook F2P gestemd. Maar langs andere kant heb je ook gelijk dat je zo veel kindjes tegenkomt die geen principe hebben. Zelf ben ik bijna 30, en vind ik het soms zielig hoedat kleine kindjes andere spelers zitten uit te maken.

Een groot voordeel van F2P is inderdaad dat je zelf kan uitmaken wanneer je wilt spelen zonder daarvoor te moeten betalen. met P2P heb je nog wel eens van "dat je moet spelen" omdat je daarvoor betaald hebt.
Back to top Go down
http://defensieweb.nl
MrX-Link
Soldier
Soldier



Posts : 8
Points : 53418
Reputation : 0
Join date : 2009-10-08
Location : Between Time and Space

Forum RPG
Experience:
Free to Play of Pay to Play? Left_bar_bleue0/0Free to Play of Pay to Play? Empty_bar_bleue  (0/0)

Free to Play of Pay to Play? Empty
PostSubject: Re: Free to Play of Pay to Play?   Free to Play of Pay to Play? Icon_minitimeThu Oct 08, 2009 9:19 am

Als je het op deze manier bekijkt:

P4F/F2P is voor newbies die het willen uittesten en eventeel voor mensen die niet willen of mogen betalen.
P2P is voor mij wat meer gevorderd, voor mensen die weten wat het spel is en die er voor willen betalen. Je moet weten hoe te handelen en met je BFP om te gaan etc. Niet dat F2P spelers dom zijn ofzo, maar toch zie ik de moeilijkheid van P2P er wel van in, expert maps halen en hoger komen in PvP bijvoorbeeld, of strategieen bij verschillende decks bedenken, wat voor sommige newbees nogal moeilijk/vervelend is. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Ik wil geen F2P'ers discrimineren of beledigen.
Back to top Go down
Darkstarnl
Soldier
Soldier
Darkstarnl


Posts : 9
Points : 52733
Reputation : 0
Join date : 2009-12-16
Age : 40

Forum RPG
Experience:
Free to Play of Pay to Play? Left_bar_bleue10/10Free to Play of Pay to Play? Empty_bar_bleue  (10/10)

Free to Play of Pay to Play? Empty
PostSubject: Re: Free to Play of Pay to Play?   Free to Play of Pay to Play? Icon_minitimeWed Dec 16, 2009 2:50 am

Daar naast is F2P om te kijken whelk deck je will hebben daarom krijg je 40 F2P kaarten van alle 4 kleuren.
Ik heb 1/2 jaar met F2P gespeeld voor dat ik whist whelke kaarten ik will hebben voor mijn eerste P2P deck die ik nu heb.

Maar in het kort heb je P2P nodig voor expert nee whant kijk op youtube daar zijn een paar spelers die het doen met F2P.
Maar dan moet je super goed zijn en weten whelke kaart je moet spelen op whelke moment.
Back to top Go down
Sponsored content





Free to Play of Pay to Play? Empty
PostSubject: Re: Free to Play of Pay to Play?   Free to Play of Pay to Play? Icon_minitime

Back to top Go down
 
Free to Play of Pay to Play?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BattleForge Fan Community :: Nederlands :: Algemeen-
Jump to: